петак, 22. јун 2018.

Поражен

Очи у очи са новим фијаском,
хладан ко Сибир, сломљен ко срча...
Не дам да сазнаш шта је под маском,
на лицу немам гримасе ни грча..

Тешки порази, тријумфи пирови,
и једних и других се давно уморих.
Ветри ме шибали, вукли ме вирови,
али овај пораз је један од горих!

     Поражен...До ногу потучен!
     Поражен...Ћутањем мучен!
     Поражен...Не волим двобоје,
     у којима се сам борим за обоје..

Очи у очи са новим фијаском,
не дам да сазнаш шта ми је на души.
Док цео свет се, у секунди, часком,
као обична кула од карата руши.

Тешки порази, тријумфи јалови,
и једни и други давно ме сломили.
Срећу на крилима однеше ждралови,
свега осталог има на гомили..

     Поражен...До ногу потучен!
     Поражен...Ћутањем мучен!
     Поражен...Не волим двобоје,
     у којима се сам борим за обоје...

Нема коментара:

Постави коментар

Август 2024

Алекса дипломирао Адам ударио ауто Купатило реновирано Врата промењена Инсталација грејање Стева 1000 Тему прве поруџбине