петак, 22. јун 2018.

Прослављам дан

Сви моји ортаци из краја
завршили су високе школе,
и имају паметне жене,
које их, тобоже, воле..

Свако од њих је своју
звезду водиљу нашао,
једино ја, по њима,
нисам се снашао..

Пријатељи с факултета,
запалили су преко баре,
на другом крају света
обрћу, тобоже, паре..

Чујем их тако понекад,
почну причу о фирмама својим,
једино ја, по њима,
у месту стојим..

    А ја...
    Прослављам дан, кад сам те упознао..
    Шта права срећа је - тада сам дознао..
    Светлим бојама сам живот свој обојио,
    прослављам дан, кад сам те освојио..

    Јер кад се сам мало,по површини загребе,
    сви они немају ништа, а ја - имам тебе!

Момци са којима сам тренирао,
још за лоптом трчкарају,
скупљају златне медаље,
светом, тобоже, харају..

Виђам их на ТВ-у,
у време недељног ручка,
једино ја сам за њих,
као глува кучка..

     А ја...
     Прослављам дан,кад сам те први пут имао..
     Слатко си причала,ја главом потврдно климао..
     На колико си ме осмеха навела..
     Прослављам дан,кад си ме завела!

     Јер кад се сам мало по површини загребе,
     сви они немају ништа, а ја - имам тебе!

Нема коментара:

Постави коментар

Август 2024

Алекса дипломирао Адам ударио ауто Купатило реновирано Врата промењена Инсталација грејање Стева 1000 Тему прве поруџбине