петак, 22. јун 2018.

Ја сам добро

Нико и ништа, то сам ти ја..
Тек један од њих стотину,
за које имаш увек исту
спремљену измишљотину.

Напамет научену,
понављаш је као папагај...
Само напред, без мене,
настави и трагај.

     А ја бићу добро, немој се плашити,
     рањено срце ћу некако зашити,
     нађи бољег да те заштити
     у болу и самоћи..

     Стварно сам добро, немој се бојати,
     и после тебе свет ће постојати,
     нађи бољег ко ће ти бројати,
     звезде у хладној ноћи...

Стицај околности, то сам ти ја,
само један од њих стотину..
На срцу ћу, (твој сувенир),
чувати огреботину..

Наивно веровах
да си посебна и другачија,
да можеш бити само моја,
а не свачија..

     И бићу добро, немој се плашити,
     рањено срце ћу некако зашити,
     нађи бољег да те заштити
     у болу и самоћи.

    Стварно сам добро,немој се бојати,
    и после тебе свет ће постојати,
    нађи бољег ко ће ти бројати,
    звезде у хладној ноћи..

Нема коментара:

Постави коментар

Август 2024

Алекса дипломирао Адам ударио ауто Купатило реновирано Врата промењена Инсталација грејање Стева 1000 Тему прве поруџбине