петак, 22. јун 2018.

Напиши песму о мени

Биће кише,
водитељ с радија опомиње,
не волим кише..
Пушта песму,
у њој се твоје име спомиње,
а то не волим још више..

Опсујем кума, што је баш то
име теби морао дати,
од толико других, лепших,
баш си се тако морала звати,
ооооо...

    Радио гасим,
    нећу да слушам песму ову,
    писану за све
    које се као ти зову,
    радио гасим,
    написаћу ја, песму бољу,
    чим мисли скрасим...
    само за тебе...
    само за тебе...

Јесу ли искрени, док то свирају
и певају ти мали богови,
или се имена тек тако бирају,
да се слажу риме и слогови?

Обични стихови, строфе обичне,
без душе, вешто сковане,
и заправо нема Марије,
ни Наташе, ни Ене, ни Јоване,
смишљено име,
само због риме,
ооооо...

    Радио гасим,
    нећу да слушам песму ову,
    писану за све
    које се као ти зову,
    радио гасим,
    написаћу ја, песму бољу,
    чим мисли скрасим,
    само за тебе...
    само за тебе...

Јер једном...
,,Напиши песму о мени,
у њој ми име спомени",
рекла си бојажљиво...

,,Нек је кратка и мала,
ево унапред хвала",
слушао сам те пажљиво,
написаћу ја, песму бољу,
чим мисли скрасим,
само за тебе,
само за тебе...

А онда...
Поломићу пенкало,
у искушење да не бих пао,
другој песме да пишем,
па да ми после буде жао..
Нећу се кајати ни мало,
поломићу пенкало!

Нема коментара:

Постави коментар

Август 2024

Алекса дипломирао Адам ударио ауто Купатило реновирано Врата промењена Инсталација грејање Стева 1000 Тему прве поруџбине